Nethex a înființat recent prima sa filială în România, în orașul Bacău. Inaugurarea Nethex Care România este încă vie în amintirile noastre: de la ceremonia simbolică de tăiere a panglicii, la toastul de aniversare, la vizita purtătoarei de cuvânt a primarului din Bacău, Dr. Andreea Negru. În timpul discursului său, aceasta a subliniat importanța acestei inițiative pentru comunitatea locală.
Filiala din România a Nethex, sub conducerea Directorului General Mirko Giannetti, își propune să fie atât un punct central, cât și un laborator de inovativ. Pe de o parte, funcționează ca un centru de consolidare a activităților existente, iar pe de altă parte, este un loc de experimentare a abordărilor metodologice și tehnologice care sunt dificil de implementat în Italia. „Dorim să explorăm noi metode, cum ar fi monitorizarea în timp real a eficienței și calității, domenii în care vedem oportunități de piață semnificative”, spune Giannetti.
Strategia Nethex în România se concentrează atât pe optimizarea operațiunilor actuale, cât și pe explorarea de noi oportunități de creștere. Acest dublu obiectiv derivă din decizia strategică de a investi într-o țară care se remarcă printr-o creștere economică semnificativă, găzduind peste 50 000 de întreprinderi italiene stabile.
„România este acum un punct de referință pentru dezvoltarea afacerilor de calitate, nu mai este o destinație pentru limitarea costurilor”, spune Giannetti. Nethex Care se folosește de experiența dobândită în Italia pentru a-și extinde gama de servicii și pentru a se pregăti pentru noi oportunități pe piața locală, italiană și globală, acordând servicii companiilor care operează în limba engleză.
Servicii multilingve și conformitatea cu GDPR
„România, făcând parte integrantă din Uniunea Europeană, asigură conformitatea deplină cu GDPR și oferă măsuri solide de protecție pentru prelucrarea datelor”, spune CEO-ul Nethex Care România.
Pe baza acestei fundații, Nethex adoptă o abordare menită să îmbunătățească în continuare profesionalizarea. Prin instruirea riguroasă a personalului, compania asigură un nivel ridicat de pregătire pentru CRM, ceea ce duce la servicii de înaltă calitate pentru clienții săi.
În acest context, grupul intenționează, de asemenea, să introducă procese extrem de inovatoare. Nethex integrează soluții digitale avansate, dezvoltate în colaborare cu parteneri publici și privați, valorificând inteligența artificială pentru a optimiza resursele umane, rezervând sarcinile de rutină pentru inteligența artificială și permițând personalului să se concentreze pe activități mai satisfăcătoare.
Filozofia companiei Nethex continuă să se concentreze pe client ca element central al proceselor de inovare. De asemenea, compania include suportul consultativ pentru a asigura o îmbunătățire constantă. Obiectivul principal este de a oferi clienților actualizări tehnologice continue și de a optimiza procesele pentru a maximiza eficiența și calitatea serviciilor.
Extinderea Nethex în Bacău reprezintă un pas strategic important, combinând inovația tehnologică cu pregătirea solidă a personalului pentru a oferi servicii de customer care multilingve, de înaltă calitate, care respectă standardele europene de protecție a datelor.
Cu Nethex Care România, compania se pregătește pentru noi provocări și oportunități pe piețele locale și internaționale