Skip to main content

Ne occupăm de întregul ciclu de experiență a clientului.

"Problemele nu se termină niciodată, nici soluțiile."
află mai multe

Cine suntem

Îi sprijinim pe Clienții noștri în gestionarea completă a parcursului lor de luare a deciziilor de cumpărare. Calitățile și competențele noastre tehnologice ne permit să preluăm controlul asupra tuturor canalelor și să răspundem prompt la orice nevoie. Dacă Clienții au o întrebare, noi avem răspunsul. În prezent, Nethex are 1.400 de angajați, împărțiți în 12 locații operaționale în întreaga Italie. Pentru a susține creșterea sa, Nethex a deschis recent primul său birou internațional în Bacău.

Birouri Nethex în Italia
Sediul Nethex din Bacau, Romania

1400 de profesionisti

12 birouri în Italia

Primul birou internațional din România

Serviciile noastre

Ajutăm clienții noștri să își îmbunătățească performanțele prin serviciile noastre care, combinând competențele umane și digitale, ne permit să construim un valoare durabilă în timp.

Serviciu clienti

Ajutăm clienții noștri să își îmbunătățească relația cu clienții lor, preluând controlul asupra tuturor canalelor disponibile

Vanzări digitale

Sprijinim clienții noștri în identificarea de noi clienți, preluând controlul asupra întregului funnel de achiziție, de la generarea de lead-uri multicanală la vânzarea telefonică.

Marketing digital

Definim planuri complete de marketing digital pentru a sprijini clienții noștri.

Consiliere CRM

Sprijinim clienții noștri în transformarea lor digitală cu experți în CRM și experiența clientului.

Tehnologie

Digitalizăm procesele de CRM ale clienților noștri prin integrarea platformelor noastre tehnologice.

Lucreazã cu noi

lucreaza in Nehtex Care romania
Web Developer

Descrierea profilului:

Candidatul ideal este un dezvoltator web cu excelente abilități de analiză și de rezolvare a problemelor, care va lucra în coordonare cu toate departamentele companiei pentru a proiecta, dezvolta și întreține aplicații bazate pe web. El/ea va fi inclus într-o echipă de lucru cu care să împărtășească idei și know-how care vizează evoluția platformelor companiei.

Responsabilități

Revizuirea, editarea, corectarea și optimizarea platformelor și a conținutului web.
Gestionarea mai multor sarcini simultane.

Cerințele postului:

Candidatul ales trebuie să posede următoarele cunoștințe:

-Nivel mediu limba italiana
-Nivel avansat limba engleza

Limbaje de programare:

• PHP
• HTML
• CSS
• JAVASCRIPT
• MySQL

Principalele librarii/ framework-uri:

• Codeigniter (php)
• Bootstrap (css)
• JQuery (javascript)

În plus, cunoștințe de:

• Model MVC
• GIT

Agent servicii client-Limba Germana

Candidatul nostru ideal:

  • Bune abilități de comunicare
  • Cunoaștere excelentă a limbii germane
  • Bună utilizare a PC-ului
  • Orientare către munca în echipă și atingerea obiectivelor
  • Experiența anterioară în acest sector este binevenită

Avantaje:

  • Contract perioada nedeterminata Full-time / Part-time
  • Salariu proporțional cu experiența.
  • Instruire și feedback continuu
  • Program flexibil
  • Tichete de masă
  • Bonusuri acordate pentru atingerea obiectivelor
  • Conventii bancare

Descrierea activităților:

Căutăm figuri profesionale care să acopere rolul de consultanți telefonici în limba germana pentru activitatea de Customer Care.

Responsabilitati:

Consultantul se va ocupa de gestionarea clientilor prin telefon in vederea solutionarii solicitarilor acestora si pentru a contribui la satisfacerea clientilor. Cautam candidati cu talent, entuziasm, flexibilitate, gata sa ofere fiecarui client satisfactie maxima, curtoazie si profesionalism.

Team Leader

Descriere:

Căutăm profesioniști care să ocupe rolul de Team Leader pentru activitatea de Customer Care pentru compania noastră.

Cerințe:

  • Abilități excelente de comunicare, ascultare și relaționare;
  • Nivel excelent de cunoaștere a limbii italiene;
  • Determinare de a lucra pentru obiective pe termen mediu-lung;
  • Abilități puternice de leadership pentru a oferi îndrumare și sprijin membrilor echipei;
  • Predispoziție pentru rezolvarea problemelor;
  • Proactivitate și determinare;
  • Bune abilități de comunicare, persuasiune și negociere;
  • Spirit de inițiativă și de adaptare;
  • Lucrul în schimburi pentru a asigura o mai mare aderență la cerințele de serviciu
  • Experiență anterioară în acest sector și pe acest rol

Responsabilități principale:

  • Coordonați și gestionați propria echipă de lucru;
  • Motivarea echipei în vederea atingerii obiectivelor preconizate prin asigurarea unui climat pozitiv;
  • Sprijinirea individuală a membrilor echipei în gestionarea corectă a activității;
  • Verificarea respectării parametrilor calitativi și cantitativi ai activităților supervizate;
  • Să se ocupe de formarea și actualizarea resurselor alocate.
Manager vânzări comerciale

Candidatul ideal:

  • A avut succes într-o poziție similară timp de cel puțin 5 ani;
  • Experiența într-o companie similară este în mod clar un avantaj;
  • Dorință puternică de a reuși și de a se dezvolta profesional;
  • Aveți o abordare structurată a rezolvării problemelor;
  • Capacitatea de a lucra independent, de a identifica provocările și de a propune soluții;
  • Abilitatea de a lua inițiative într-un mediu de lucru în continuă schimbare;
  • Foarte bun jucător în echipă;
  • Cunoașterea fluentă a limbii engleze, limba italiană este un avantaj;
  • Abilități puternice de orientare către client și de gestionare a clienților;
  • Abilități excelente de comunicare și negociere și atenție la detalii;
  • Persoană dinamică, analitică și structurată; muncitor, foarte bine organizat;

Descriere:

  • Găsiți noi clienți, oferiți asistență pentru clienți, implicați-vă în planificarea și executarea activităților de marketing, asigurând în același timp buna desfășurare a operațiunilor comerciale în general;
  • Acest rol necesită, de asemenea, profiluri extrem de adaptabile, care sunt dornice să abordeze diferite probleme și vor demonstra capacitatea de a impulsiona noi inițiative și de a le contesta în mod pozitiv pe cele existente;
  • Să se angajeze în marketingul social media;
  • Să atragă, să convertească, să angajeze și să păstreze clienții, să ofere sprijin pentru noii clienți. Acest lucru necesită un angajament față de excelența operațională, o înțelegere profundă a ciclului de viață al clienților, capacitatea de gândire out-of-the-box și o mentalitate centrată pe client;
  • Să se intalneasca față în față cu potențialii clienți;
Anunț pentru Consilier în limba italiană

Consilier de servicii pentru clienți – limba italiană

Candidatul ideal
Abilități bune de comunicare și claritate în expunere
Cunoaștere excelentă a limbii italiene
Utilizare bună a PC-ului
Orientare către munca în echipă și atingerea obiectivelor
Experiență prealabilă în domeniu apreciată

Descrierea activității
Căutăm profesioniști pentru a ocupa poziția de consilieri telefonici în limba italiană pentru activitatea de servicii pentru clienți pentru compania noastră.

Responsabilități
Consilierul se va ocupa de gestionarea telefonică a clienților unei companii lider în domeniul telecomunicațiilor pentru a înțelege nevoile lor și a contribui la satisfacția clienților.

Vrem să întâlnim candidați talentați, entuziasmați, flexibili, pregătiți să ofere fiecărui client satisfacție maximă, amabilitate și profesionalism.

Beneficii
Se oferă contract pe durată nedeterminată, atât part-time, cât și full-time, cu posibilitate pentru studenții care lucrează să acceseze doar schimburile de seară, tichete de masă și bonusuri în funcție de rezultatele obținute.

Salariul va fi proporțional cu experiența candidatului, este prevăzut un parcurs formativ inițial și o actualizare constantă, cu posibilități de creștere profesională în interiorul echipelor de lucru.

Anunț Consultant în limba engleză

Candidatul ideal
Cel puțin un an de experiență în roluri de servicii pentru oaspeți sau servicii pentru clienți
Abilități excelente de comunicare în limba engleză atât în scris, cât și în vorbit
Cunoștințe bune de o a doua limbă (italiană/franceză/spaniolă)
Cunoștințe bune de utilizare a PC-ului
Abilități dovedite de analiză și rezolvare a problemelor

Descrierea activității
Pentru un nou proiect, în colaborare cu un partener prestigios, s-a creat poziția de consilier telefonic – servicii pentru clienți pentru compania noastră.

În prezent, căutăm candidați cu cunoștințe excelente în scris și vorbit (C1) de limba engleză pentru a fi integrați în centrul nostru de experiență a clienților din sediul nostru din Bacău.

Candidații aleși vor face parte dintr-o echipă dinamică, creativă și de sprijin, având ca obiectiv comun atingerea satisfacției clienților.

Responsabilități
Răspunderea la apeluri și e-mailuri primite de la clienți, oferindu-le sprijin în diverse etape
Completarea activităților de verificare a informațiilor clienților
Atingerea indicatorilor de performanță ai productivității ceruți, menținând valori de calitate excepționale
Identificarea rapidă a problemelor și oferirea celei mai bune soluții pentru client

Beneficii
Poziția în cauză oferă un salariu extrem de competitiv cu un contract pe durată nedeterminată (full-time/part-time), bonusuri legate de performanță și tichete de masă.

Lucrează cu noi
Oricare ar fi obiectivul tău, noi suntem gata să te ajutăm să-l atingi. Fiecare călătorie începe cu un prim pas. Trimite-ne datele tale de contact și te vom contacta cât mai curând posibil pentru un interviu.

Contacte

Sediul operativ din România



lucreaza in Nehtex Care romania

BACAU
Str. Pictor Theodor Aman nr. 90/A,
600164 Judetul Bacau - Romania

+40 726 429 060
info@nethexcare.ro
Headquarters
Largo Angelo Fochetti 30 - Roma – Italy
lucreaza in Nehtex Care romania